اگر کت بلند مردانه را برعکس بپوشید به شکل هودی زمستانی دخترانه در می آید

زمستان، در بیشتر موارد، زباله است. اما هر چیزی که در مورد آن آشغال است سرما، تاریکی، مرطوب یک امتیاز بزرگ را به همراه دارد: شما می توانید دوباره کت های بزرگ بپوشید.

کت بلند مردانه مناسب به خودی خود یک لباس است، قطعه ای که کاربردی بودن و استایل را در کمد لباس شما ترکیب می کند.

آنها همچنین نسبتاً در برابر روندها غیرقابل نفوذ هستند. این بدان معناست که حتی یک خریدار نادر می‌تواند مخفیانه مجموعه‌ای با کیفیت بالا از پارک‌ها گرفته تا ژاکت‌های قیچی قدیمی در طی چند سال بسازد. اگر درست بخرید.

نیک الی، رئیس طراحی ASOS می‌گوید: به دنبال چیزی باشید که با کیفیت، شیک و همه‌کاره باشد. شما چیزی می خواهید که دوام داشته باشد و ظاهر خوبی هم داشته باشد. از آنجایی که قرار است آن را زیاد بپوشید، برای کار با سایر لباس‌های کمدتان به آن نیاز دارید.

البته سبک مورد توجه است. اما نه به قیمت آسایش. هیچ مردی هرگز به نظر نمی رسید که می لرزید. فردی کمپ، استایلیست  می گوید: مهم ترین چیزی که باید در قیمت هودی به دنبال آن باشید چیزی است که شما را گرم و خشک نگه دارد.

در یک دنیای ایده آل، شما مجموعه ای از تمام سبک ها را در اینجا خواهید داشت، زیرا هر یک هدف عملی و سبک متفاوتی را دنبال می کند.

البته سبک مورد توجه است. اما نه به قیمت آسایش. هیچ مردی هرگز به نظر نمی رسید که می لرزید. فردی کمپ، استایلیست می گوید: مهم ترین چیزی که باید در یک کت زمستانی به دنبال آن باشید چیزی است که شما را گرم و خشک نگه دارد.

در یک دنیای ایده آل، شما مجموعه ای از تمام سبک ها را در اینجا خواهید داشت، زیرا هر یک هدف عملی و سبک متفاوتی را دنبال می کند و این موضوع کاملا به قیمت هودی دخترانه زمستانی مربوط می شود.

این اصیل اینوئیت در دهه 1950 به عنوان یکی از عناصر اصلی ارتش ایالات متحده در سطح جهانی شهرت یافت و رنگ سبز معروف و آستر خز خود را به کار گرفت.

در طول جنگ کره، پارک دم ماهی سبک‌تر برای آب و هوای گرمسیری تکامل یافت، سپس به یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها تبدیل شد که یکی را روی لباس‌هایشان می‌بندند تا در اسکوترهایشان محافظت شوند. مانند هر نظامی دیگر، اکنون به یک کمد لباس مدرن تبدیل شده است.

برچسب‌های لباس مردانه به طور فزاینده‌ای از برندهای خارجی که در پارچه‌های فنی تخصص دارند، درس می‌گیرند، بنابراین الگوی جیب هودی به شما نشان می دهد که توانایی شما برای خرید به چه شکل می باشد و  پارک‌های این فصل به همان اندازه که از نظر ظاهری و شیک هستند، از نظر کاربردی نیز اهمیت دارند.

کمپ می‌گوید: مقاومت در برابر آب خوب است. از پارچه‌های فنی دست‌ساز دوری نکنید زیرا برای محافظت در برابر عناصر بهتر از پارچه‌های طبیعی هستند. اگر می خواهید گرمای بیشتری داشته باشید، به دنبال محصولی باشید که پرکننده داشته باشد.

  • منابع:
  1. TYPES OF MEN’S COATS – DIFFERENT STYLES IN 2022
  • تبلیغات:
  1. بهترین نانوایی در جشنواره ملی معرفی شد
  2. جنس و روش ساخت کفش چرمی
  3. مکانیسم اثر محافظتی زیره سبز
  4. پارافین بافت را سخت و فشرده می کند