کارخانه شیلنگ فشار قوی هیدرولیک شفاف + تولید پخش عرضه

کارخانه شیلنگ فشار قوی یکی از مهم ترین کارخانه های موجود است که در آن شیلنگ های فشار قوی مختلف از جمله: شیلنگ سمپاش فشار قوی، شیلنگ فشار قوی نخ دار وشیلنگ فشار قوی شفاف را با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا تولید می کنند.

یکی از مواردی که شیلنگ فشار قوی در آن استفاده می شوند در بخش اتصالات هیدرولیک است. در بین شرکت هایی که در رابطه با تولید و ارائه شیلنگ های فشار قوی فعالیت می کنند، تعداد فراوانی از این شرکت ها خود را به عنوان تولید کننده و صادر کننده شیلنگ های فشار قوی مربوط به اتصالات هیدرولیک معرفی می کنند.

شیلنگ فشار قوی هیدرولیک، وظیفه ی انتقال نیرو به ماشین های دارای اتصالات هیدرولیک را دارد. ساختار های شیلنگ هیدرولیک این گونه است که لایه ی داخلی باید از مواد سازگار باسیال هیدرولیک و لایه محافظ خارجی از جنس پلاستیک و مقاوم ساخته شده باشد که لایه ی خارجی با چند لایه سیم های بافته شده، تقویت می شود.

از شیلنگ هیدرولیک معمولا برای خاک برداری و به عنوان بیل با عنوان شیلنگ هیدرولیک بیل مکانیکی و تجهیزات بالابری مانند صندلی چرخ دار، جک و بالابر و موارد دیگر استفاده می شود.

کارخانه شیلنگ فشار قوی هیدرولیک شفاف + تولید پخش عرضه

قیمت خرید شیلنگ فشار قوی هیدرولیک

قیمت خرید شیلنگ فشار قوی هیدرولیک عوامل متعددی در قیمت خرید شیلنگ فشار قوی هیدرولیک تاثیر گذار است. عواملی که در قیمت این شیلنگ ها تاثیر می گذارد، عبارت اند از:

۱ _ قدرت شیلنگ

۲ _ حجم شیلنگ

۳ _ سایز شیلنگ

۴_ کاربرد شیلنگ

۵ _ نوع شیلنگ

در مورد عامل آخر یعنی نوع شیلنگ باید بیان کنیم که شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک به چند دسته تقسیم می شوند که مهم ترین آنها شیلنگ نخ دار فشار قوی و شیلنگ نخ دار شفاف می باشد. شیلنگ نخ دار فشار قوی جزء شیلنگ هایی است که در جهت مقاومت زیاد و کشش کافی مفید است و به طور معمول دارای یک روکش نخی بافته شده است.

شیلنگ نخ دار همچنین چون از موادی مانند گرانول ساخته شده است در برابر مواردی مانند ضربه و یا رطوبت مقاوم است و همچنین گفته می شود میزان مقاومت این نوع شیلنگ ها در برابر حرارت هم خوب است.

همانطور که پیش تر ذکر کردیم باید برای خرید شیلنگ هیدرولیک دقت لازم را داشته باشید. شیلنگ هیدرولیک ایرانی قیمت مناسب تری نسبت به برند های خارجی دارد.

البته که برند های ایرانی با کیفیت بوده و در واقع کیفیت آنها قابل رقابت با نمونه های خارجی است. نکاتی که برای خرید شیلنگ فشار قوی هیدرولیک باید به آنها توجه داشته باشید، این است که مارک شیلنگ باید با مارک اتصالات آن یکسان باشند.

همچنین لایه ی داخلی شیلنگ با سیال سازگار باشد، با اینکه تاریخ تولید شیلنگ روی آن درج شده است، اما تخمین دقیق تاریخ انقضای آن کار مشکلی است و به راحتی انجام نمی شود. طول عمر مفید این شیلنگ ها به شرایط محیطی، کاربرد شیلنگ و کیفیت و جنس شیلنگ وابسته می باشد.

بین این لایه ها عایق جداکننده لاستیکی وجود دارد. شیلنگ فشار قوی هیدرولیک، شیلنگی است که وظیفه انتقال نیرو از طریق انتقال سیالات یه سیستم ها هیدرولیک را بر عهده دارد.

لایه داخلی شیلنگ هیدرولیک دارای لایه هایی می باشد که مستقیما با سیال ها در ارتباط است. این سیال ها چه به صورت گازی و چه مایع باید با این لایه ها سازگار باشد تا موجب تخریب نگردد.

خرید شیلنگ فشارقوی هیدرولیک را می توانید با توجه به این نکاتی که ذکر کردیم از فروشگاه ها و گروه های فنی مهندسی و بازرگانی های مربوطه تهیه کنید و یا اینکه از فروشگاه های اینترنتی خرید کنید. قیمت شیلنگ های هیدرولیک با توجه به ویژگی های ظاهری و همچنین مقاومت و پایداری متفاوت می باشد و نمی توان قیمت مشخصی را تعیین کرد.

شیلنگ فشارقوی ظرفشویی سامسونگ

شیلنگ فشارقوی ظرفشویی سامسونگ شیلنگ فشار قوی ظرفشویی سامسونگ، شیلنگی لاستیکی، دارای عمری با مدت زمان طولانی هستند که به طور معمول این نوع شیلنگ با یک پلی استر یا یک لاستیک بافته شده تقویت می شوند، تا استحکام آنها افزایش یابد.

یکی از مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی، شیلنگ تخلیه آن است که نوعی شیلنگ فشار قوی می باشد. شیلنگ تخلیه ظرفشویی، آب کثیف ماشین ظرفشویی را به بیرون هدایت می کند.

نمایندگی سامسونگ یکی از بهترین نمایندگی های موجود در جهان امروز می باشد که محصولات بسیاری در موضوع های مختلف تولید کرده است که یکی از محصولات آنها همین شیلنگ فشار قوی ظرفشویی می باشد.

این شیلنگ از پلاستیک نرم ساخته شده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است، اما به دلیل فشار نیروی جریان آب، به سادگی آسیب خواهد دید. خروج آب ماشین ظرفشویی در انتهای پمپ تخلیه و در کنار موتور ماشین ظرفشویی قرار دارد و به واسطه ی یک بست فلزی به پمپ تخلیه متصل است.

شیلنگ فشار قوی 405

شیلنگ فشار قوی 405 شیلنگ فشارقوی ۴۰۵ و شیلنگ پمپ هیدرولیک فشار قوی پارس R2 و دیگر قطعات یدکی ایران خودرو و سایپا و دیگر خودروسازان را می توان با اصالت و گارانتی و خدمات پس از فروش از نمایندگی های معتبر تهیه کرد.

شیلنگ ها یکی از قطعات مهم در سیستم هیدرولیک خودرو هستند که وظیفه ی انتقال سیال هیدرولیک را بر عهده دارند. شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف قبل از پمپ هیدرولیک قرار دارد که مورد بحث ما نیست و اما شیلنگ هیدرولیک فشار قوی، بعد از پمپ هیدرولیک قرار دارد و تحت فشار بالا قرار می گیرد.

جنس این شیلنگ ها که تحت فشار های کاری متفاوت قرار می گیرند به شدت در عملکرد آن ها تاثیر دارد. شیلنگ ها نیز همانند سایر قطعات خودرو پس از مدت زمانی کارکرد، دچار فرسایش می شوند، لذا در بازدید های دوره ای نباید از قلم بیافتند.

ازسوی دیگر با توجه به این مسئله که جنس این قطعات در طول عمر آنها تاثیر دارد گاهی نمی توان برای آن ها طول عمر مشخصی را در نظر گرفت.

کاربرد شیلنگ فشار قوی ۴۰۵

شیلنگ فشار قوی ۴۰۵ انتخابی مناسب برای کاهش صدا و لرزش در ماشین آلات هیدرولیک است. برخی از انواع پمپ ها با رسیدن به چرخ دنده ها یا پیستون ها به محفظه ی فشار، امواج فشار را به داخل سیال منتشر می کنند که باعث ایجاد صدا و در واقع لرزیدن لوله های فلزی و اجزای سازنده ی آن می شود.

این رزونانس آزار دهنده را می توان با تعویض لوله های فلزی با شیلنگ های فشار قوی مثل شیلنگ فشار قوی ۴۰۵ بهبود بخشید. انعطاف پذیری این نوع شیلنگ می تواند برخی از لرزش های ناشی از پمپ ها، کاهش رزونانس یا تغییر گام آن را جذب کند که با این کار شدت صدا کاهش می یابد.

انواع بست شیلنگ فشار قوی

انواع بست شیلنگ فشار قوی در این قسمت از مقاله سعی داریم که انواع بست شیلنگ فشارقوی را نام ببریم. انواع بست شیلنگ ها که اکثرا فلزی و از جنس استیل و گالوانیزه می باشند به دو دسته انواع بست فلزی شیلنگ معمولی و انواع بست شیلنگ فشار قوی تقسیم می شوند که موضوع و هدف ما در واقع دسته ی دوم از این بست ها می باشد.

انواع بست شیلنگ فشار قوی

۱ _ بست فشار قوی هندلی

۲ _ بست فشار قوی استیل فنردار

۳ _ بست فشار قوی آچاری

که هر یک از این نوع بست ها خود نیز انواع و در اندازه های مختلفی دارند و هر بست باید دارای خصوصیاتی ازجمله مقاوم در برابر جریان الکتریسیته، زنگ زدگی و شرایط سخت آب و هوایی باشد.

همچنین کاربرد های بست شیلنگ شامل موارد زیر می باشد:

در صنعت خودروسازی، کشاورزی، فرایند های شیمیایی، صنایع غذایی، وسایل نقلیه دریایی، صنعت ماشین سازی، انواع لوازم گازسوز و خانگی و سایر مصارف صنعتی خدماتی این بست به منظور محکم و ثابت کردن ارتباط شیلنگ های آب و گاز با انواع اتصالات، اتصال محکم بین شیلنگ گاز و انتهای سرشیر، مانومتر، بخاری و اجاق آشپزی استفاده می شود.

سر شلنگ فشار قوی دیجی کالا

سر شلنگ فشار قوی دیجی کالا سر شیلنگ فشار قوی از آن دسته وسایلی است که علی رغم کوچکی کارایی فراوانی دارد، انواع و مدل های مختلفی دارد که یکی از مدل های سر شیلنگ مدل کارچر می باشد.

سرشیلنگ فشار قوی همچون خود شیلنگ فشار قوی انواعی دارد. انواع شیلنگ فشار قوی عبارت اند از:

۱_ شیلنگ ۴ لایه سیم

۲_ شیلنگ ۶ لایه سیم

شیلنگ های ۴ لایه سیم و ۶ لایه سیم برای سیستم های فشارقوی هیدرولیک مورد استفاده می باشد. درحال حاضر شیلنگ ها با چهار لایه سیم از نوار های سیم در سیستم های هیدرولیک رایج شده است به خصوص آنهایی که که به شیلنگ فشار بالا با قطر بزرگ نیاز دارند مانند بیل مکانیکی.

همانطور که نیاز به افزایش فشار در سیستم های هیدرولیک بیشتر می شود، مواد اولیه شیلنگ و تکنیک های ساخت و ساز و همچنین مدل و استحکام سر شیلنگ باید بهتر و پیشرفته تر شود.

به وسیله نوعی از سر شلنگ، فشار قوی تمام نقاط دور از دسترس با الگوی تمام، تنظیم آب نقطه ای تا مخروطی به راحتی قابل شست و شو و آبیاری باشد. این مدل سر شیلنگ را می توان از سایت دیجی کالا که یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین می باشد تهیه کرد.

سر شیلنگ فشار قوی

سر شیلنگ فشار قوی دو سر شیلنگ های فشار قوی به دو مجموعه اتصال رابط متصل می گردد. این اتصالات معمولا به صورت پیچی یا پرسی به شیلنگ متصل می شوند. اتصال پرسی که توسط فشردن یک غلاف روی شیلنگ انجام می شود، قابل استفاده مجدد نیست.

در این حالت غلاف فولادی توسط قالب ها و پرس مخصوص بر روی شیلنگ فشرده شده به نحوی که بر روی آن اعوجاج ایجاد می گردد که این اعوجاج مانع جدا شدن اتصال از سر شیلنگ خواهد شد. نوع پیچی این اتصال را می توان دوباره بعد از باز نمودن اتصال مورد استفاده قرار داد.

اتصالات شیلنگ

اتصالات شیلنگ ها که با تنوع بسیاری در سراسر جهان به صورت سفارشی برای کاربرد در جاهای خاص در بخش های مختلف بازار ساخته می شوند. از لحاظ محیط خاصی که شیلنگ های هیدرولیک در آن استفاده می شود دارای مشترکاتی هستند.

اگر چه برخی از تولیدات که عمومیت بیشتری دارند را می توان از طریق اینترنت خریداری کرد. اما طیف گسترده ای از آنها باید به تولید کنندگانی سفارش داده شوند که قادر به تولید اتصالات سفارشی برای شیلنگ ها بر طبق استاندارد های دقیق صنعتی بین المللی باشند که به طور کامل تست شده باشد.

آبیاری با برخی از سر شیلنگ ها بسیار راحت می باشد و به لطف ماشه نگهدارنده ی این آبپاش بدون نیاز به فشار دادن مداوم می توان جریان آب جاری و یا سمپاشی را به طور مداوم حفظ کرد.

یکی دیگر از کاربرد های سر شیلنگ های فشار قوی استفاده از آنها در سم پاشی است. مهم ترین هدف در استفاده از سموم دفع آفات، توزیع یکنواخت مواد شیمیایی در سراسر شاخ و برگ ها است، در واقع در غیر این صورت ممکن است نتیجه مورد نظر را از سم پاشی نگیرید.

مصرف بیش از حد سموم هم باعث افزایش هزینه ها و از بین رفتن آفت کش ها می شود و هم احتمال آلودگی آب های زیر زمینی را افزایش می دهد.

پس تا اینجا گفتیم که سر شیلنگ فشار قوی وظایف و کاربرد های مختلفی دارد که ما در اینجا مهم ترین آنها را ذکر می کنیم:

۱ _ مناسب برای کار های ساده آبیاری

۲ _ آبیاری گیاهان و گل ها

۳ _ برای تمیز کردن سطوح کمی آلوده

روکش شیلنگ فشار قوی

روکش شیلنگ فشار قوی روکش شیلنگ فشار قوی که در واقع آخرین لایه از این شیلنگ است لایه محافظی از جنس لاستیک است که از شیلنگ در برابر آب و هوا، سایش یا روغن یا مواد شیمیایی محافظت می کند. از آنجا که لاستیک یا همان مواد ترموپلاستیک استفاده شده در روکش شیلنگ فشار قوی به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی دارد، بنابر این می توان برای ایجاد قابلیت تحمل فشار، لایه هایی به منظور تقویت بیشتر به دور آن پیچید.

این لایه های تقویت کننده نوار سیم فولادی و الیاف بافته شده نخی هستند، همچنین برای حفاظت لایه تقویت کننده، یک لایه از جنس لاستیک مصنوعی بر روی آن تزریق می شود. در نهایت رو سطح شیلنگ های فشار قوی مدل و سایر اطلاعات فنی شیلنگ درج می گردد.

روکش شیلنگ را در برابر عواملی مانند خوردگی، شعله، سایش، ازن و اشعه UV محافظت می کند. همچنین روکش شیلنگ انواعی دارد که نام می بریم:

۱ _ روکش صاف الاستومری

۲ _ روکش پیچیده شده الاستومری

۳ _ روکش بافته شده از الیاف

۴ _ روکش بافته شده از فولاد

کارخانه های کوچک و بزرگ بسیاری هستند که، به تولید شیلنگ فشار قوی و روکش شیلنگ فشار قوی، آن هم با استاندارد های جهانی مشغول اند و با این کار هم اشتغال زایی برای جوانان کرده اند و هم محصولات با کیفیتی به بازار وارد شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.