خمیر رولت خرما مغذی تر از آجیل چهار مغز است

شاید در نگاه اول خمیر رولت خرما   یک دسر ساده به نظر برسد ولی می تواند یک غذای کامل باشد همان طور که خرما میوه ای خشک به نظر می رسد، اما در واقع میوه های تازه هستند.

خرمای تازه و کامل حاوی تنها 30 درصد رطوبت است که آن را به یکی از تنها میوه های خشک طبیعی طبیعت تبدیل می کند. بسیاری از خرما ها را روی درخت خرما می‌گذارند تا کاملاً رسیده شوند تا ماندگاری طولانی‌تری داشته باشند.

اگرچه آنها قبل از برداشت کمی خشک می شوند، اما این خرما ها که در بسیاری از خواربار فروشی های تخصصی موجود است هنوز تازه در نظر گرفته می شوند.

خرما

خرما های بدون هسته را می توان به صورت کامل، خرد شده یا اکسترود شده خریداری کرد. خرمای اکسترود شده با آرد جو دوسر، آرد برنج یا دکستروز برای استفاده در پخت پوشانده می شود. از شیره خرما می توان برای تهیه شیرینی ها یا اسموتی ها نیز استفاده کرد.

وقتی بهترین است، اگرچه خرماهای بسته بندی شده، هم بدون هسته و هم بدون هسته، در تمام سال در دسترس هستند، فصل خرمای تازه در ایالات متحده از اواسط آگوست تا اواسط مارس است.

ذخیره سازی و ایمنی مواد غذایی، خرما باید چاق، براق و مرطوب به نظر برسد. ممکن است کمی چروک شده باشند، اما نباید شکسته، ترک خورده، خشک، سفت یا چروکیده شوند. آنها دارای بافتی چسبناک شیرین، تقریباً شیرین و طعمی غنی هستند.

برای ماندگاری بیشتر، انواع نرم و نیمه نرم مانند دگلت نور را در یخچال نگهداری کنید، جایی که تا 18 ماه نگهداری می شوند. تا یک سال در دمای اتاق نگهداری شود. 16 خرمای خشک بسته بندی شده برای جلوگیری از رشد کپک پاستوریزه می شود.

می توانید آنها را در دمای اتاق در ظرف دربسته در جای خشک و خنک به مدت حدود 6 ماه نگهداری کنید. آنها همچنین تا یک سال در یخچال نگهداری می شوند.

نحوه تهیه، اگر خرمای شما هسته دارد، آن ها را از طول برش دهید تا سنگ آن جدا شود. توجه داشته باشید که حتی خرماهایی که برچسب بدون حفره دارند، ممکن است گهگاه دارای گودال یا قسمت‌های حفره‌ای باشند.