خودکار تک شاخ اکلیلی را به جای خط چشم رنگی استفاده کنید!

یک کیسه خودکار تک شاخ اکلیلی ارزان و همه کاره بردارید. گاهی اوقات ممکن است کمیت را به کیفیت ترجیح دهید، به خصوص اگر فقط به یک خودکار اولیه برای کارهای نوشتنی گاه به گاه نیاز دارید.

اگر اینطور است، به فروشگاه محلی خود بروید و بسته ای از خودکارهای توپی غیرقابل شارژ را به قیمت چند دلار بگیرید.

شما منبعی خواهید داشت که کار را انجام می دهد و برای ماه ها (یا حتی ممکن است سال ها، با فرض خشک نشدن جوهر) دوام داشته باشد، بنابراین برای مدت طولانی نگران تمام شدن خودکار نخواهید بود.

بسته 60 تایی خودکار را می توان با قیمت کمی خریداری کرد. قلم‌های ارزان‌ قیمتی مانند این برای افرادی که به دنبال صرف هزینه‌ های زیادی برای نوشتن ظروف نیستند، بی‌معنی خواهد بود.

چیزی که این نوع خودکارها فاقد پیچیدگی هستند، در دسترس بودن کامل آن را جبران می کنند.

خودکار

قلمی پیدا کنید که استفاده از آن راحت باشد. اگر زیاد می نویسید، راحتی را در اولویت انتخاب خودکار مناسب خود قرار دهید.

بسیاری از سبک های قلم این روزها دارای طرح های ارگونومیک و سطوح گیره دار هستند. اگر ساعت‌ها را صرف امضا کردن، خط‌نویسی و طرح‌ریزی کنید، این ویژگی‌ها سودمند خواهند بود.

قلم های مختلف را امتحان کنید و ببینید چه چیزی بهترین احساس را دارد. به مواردی مانند وزن، عرض بدن و میزان تطابق آن با دست خود توجه کنید.

اگر زمانی که در جایی بیرون هستید از قلمی که دوست دارید استفاده می کنید، مارک و مدل آن را یادداشت کنید.

قلم های مختلف را امتحان کنید تا بفهمید چه نوع جوهری را بیشتر دوست دارید. جوهری را پیدا کنید که ظاهر خوبی داشته باشد و نیازهای شما را برآورده کند.

افرادی که دوست دارند خطوط ضخیم و صاف بنویسند، با یک قلم توپی با کیفیت یا جوهر ژل به خوبی عمل می کنند.

اگر کنترل و ظاهر منظم خطوط نازک و تیز را ترجیح می دهید، به سراغ توپ های غلتکی یا فواره ای بروید. انتخاب جوهر عمدتاً یک موضوع ترجیحی است، زیرا هر کدام مزایا و معایب مشخصی دارند.
بزرگترین فاکتورها در تصمیم گیری در مورد جوهر این است که چقدر روان به سطح نوشته منتقل می شود، رنگ آن چقدر پررنگ است و چقدر احتمال دارد پخش شود، لکه دار شود یا خونریزی کند.