دفتر طراحی ساده باعث علاقه مندی پیرمردی 80 ساله به نقاشی شد

یک دفتر یادداشت با اندازه متوسط می خواهید که به راحتی قابل ورق زدن باشد.

نوت‌بوک‌های Steno ممکن است ابزاری برای یک تجارت کم‌رنگ به نظر برسند.

اما حتی اگر قصد استفاده از طرح‌بندی دو ستونی را ندارید، همچنان برای یادداشت‌برداری در حین تماس، ایجاد فهرست کارها و نوشتن یک متن بسیار مفید هستند.

دفتر طراحی ساده را می توان به صورت 100 برگ هم تهیه نمود چرا که قیمتی مناسب دارد.

تعداد زیادی متن بدون اینکه فضای زیادی از روی میز صرف شود.

از آنجایی که این نوت بوک در بالا است، نویسندگان چپ دست نیز باید استفاده از این نوت بوک را راحت تر از سایر فرمت های نوت بوک بیابند.

دفتر

چرا عالی است: Maruman Mnemosyne N166 Steno Pad دارای بهترین کیفیت کاغذ در بین تمام نوت‌بوک‌های استنو بود که ما آزمایش کردیم.

مانند سایر نوت‌بوک‌های Maruman Mnemosyne که در نظر گرفتیم، کاغذ صاف و ضخیم است و در عین حال کمی شفاف است – کمی شبیه به پوسته.

در آزمایش‌های ما، خودکارهای جوهری (گلوله‌ای، ژل، و قلم‌های فواره‌ای) به خوبی روی آن لغزیدند، و به اندازه‌ای دندان را ارائه می‌دهد که نوشتن روی این صفحات با مداد یا توپ را دلپذیر کند.

در مقایسه با سایر پدهای استنو – اگرچه، اگر بخواهیم منصف باشیم، این روزها هنوز تعداد زیادی از نوت بوک سازان هنوز پدهای استنو تولید می کنند – N166 ثابت کرد که از نظر طراحی و ساخت زیباترین است.

در حالی که سایر پدهای استنو (از جمله انتخاب قبلی ما، Field Notes Steno Book) دارای خطوط تیره و حواس پرت کننده هستند، خطوط آبی مایل به خاکستری روشن N166 در پس زمینه قرار دارند – به جای دیکتاتوری برای متن شما.

اگر قصد ندارید از نوت بوک برای سازماندهی دو ستونی آن استفاده کنید، این امر به ویژه مهم است

. صفحات سوراخ دار به این معنی است که می توانید یادداشت های خود را بدون لبه های ناهموار به دقت پاره کنید.