شادابی و طراوت جوانی با کت چرم

مردانی هستند که می‌توانند بدون زحمت کت‌های چرمی را در بیاورند با بی‌احتیاطی روی یک تی شرت سفید انداخته می‌شوند و با خلبان‌های مشکی ست می‌شوند و سیگاری در دست می‌گیرند. جیمز دین این نگاه را در شورشی بدون دلیل (1955) نشان داد. جان تراولتا با کاور مبل در گریس، سبک بسیار جذاب برای مدرسه را هیجان‌انگیز کرد، فیلمی که در سال 1978 اکران شد و حتی پس از 40 سال، به عنوان کاتالیزور ظاهر پسر بدی که امروزه هنوز هم در میان است، شناخته می‌شود.
کاپشن‌های چرمی مشکی که در اوایل دهه 1900 به عنوان کاپشن پرواز پوشیده می‌شدند، اولین بار در سال 1953 زمانی که مارلون براندو یک شات پرفکتو مشکی در فیلم امروزی The Wild One پوشید، به شهرت رسید. سپس تبدیل به لباس لذت‌گرایی برای گروه‌های پانک دهه 1970 شد و به زودی با شورشیان و پسران بد پیوند خورد.

با برس کشیدن تمام تفاوت های ظریف کت چرم دخترانه، این یکی از جاودانه ترین (و سخت ترین) مواردی است که می توانید در کمد لباس خود داشته باشید. این یک هدف میل است نمادی خالص از شورش و آزادی، فراتر از زمان، خرده فرهنگ ها و تاریخ.

در واقع، تاریخ و افراد مشهور نقشی اساسی در تضمین این که کت چرم به عنوان یکی از اصلی‌ترین لباس‌های مردانه باقی بماند، ایفا کرده‌اند. اگر به شیک ترین مردان عصر ما نگاه کنید، همه آنها در اوج حرفه خود با کت چرم دخترانه کوتاه دوچرخه سواری عکس گرفته اند. افرادی مانند استیو مک کوئین، جانی دپ، براد پیت، جاستین تیمبرلیک و کریس ایوانز فوراً به ذهن می‌رسند. داغ‌ترین ستاره‌های هالیوود مانند رابرت پتیسون، رایان گاسلینگ، دریک و ادریس البا همگی چرمی شده‌اند.

نحوه پوشیدن کت چرم تقریباً به اندازه خود کت مهم است. باید آراسته شود – هر بار که یک کت چرمی می پوشید، بازی خود را مد می کنید.

به پیراهن نخی ترد فکر کنید سفید برای ایمن بودن اما پیراهن های رنگی برای تغییر کمی اوضاع عالی هستند. آن را با کشک یا یقه اسکی ست کنید تا ظاهری زیباتر داشته باشید. با یک جفت شلوار رسمی فشرده در کفش های ورزشی مشکی و سفید، ظاهر بد پسر شاداب را تکمیل کنید. چکمه‌های چرمی مشکی حس زمخت‌تری به شما می‌دهند. مسیر شلوار جین، پیراهن چهارخانه و تی شرت را پایین نیاورید این کمی حالت بحرانی اواسط زندگی بابا است.

  • منابع:
  1. How the black leather jacket captured style and imagination for 65 years
  • تبلیغات:
  1. مبلمان جدید ظاهری معتبر به اتاق نشیمن شما می بخشد
  2. شیره میوه حاوی آنتی باکتریال
  3. راز آرام کردن کودکان با نبات زعفرانی کشف شد!
  4. بهترین کیک مخصوص مجالس و میهمانی