شامپو کلیر خارجی دارای ماده سمی می باشد

شامپوها فرمولاسیون های پیچیده ای هستند که از سورفکتانت های اولیه از نوع آنیونی، عمدتا آلکیل سولفات ها، به عنوان مواد شوینده و کف ساز تشکیل شده اند.

سورفکتانت های ثانویه برای تقویت کف و غلیظ شدن شامپو؛ افزودنی هایی برای ثبات، حالت دهنده و ویژگی های زیبایی شناختی و مواد تشکیل دهنده برای رفع مشکلات خاص، مانند شوره سر، موهای خشک و چرب.

در حالت ایده آل، یک شامپوی خوب باید کف حجیم ایجاد کند و به طور موثر مو و پوست سر را تمیز کند و به راحتی با آب شسته شود و موها را نرم، براق و مرطوب کند.

این محصول نباید روی پوست سر و دست ها تأثیر منفی بگذارد یا باعث سوزش چشم شود، به ویژه هنگامی که فرمولاسیون کودکان و نوزاد در نظر گرفته می شود.

شامپو کلیر خارجی از فرمولاسیون خاصی برای تولیدش استفاده می گردد که کیفیت خوبی دارد.

فرمول‌های مبتنی بر بیوسورفکتانت‌ها، به‌ویژه انواع گلیکولیپید و لیپوپپتید ممکن است چنین الزاماتی را داشته باشند.

به عنوان مثال، فرمول‌های پاک‌کننده پوست ملایم حاوی بیوسورفکتانت‌های گلیکولیپیدی با ادعای پاک‌سازی مو به ثبت رسیده است.

ترکیبات آبی پاک کننده مو و پوست شامل بیوسورفکتانت های رامنولیپید و سوفورولیپید به عنوان شامپو، نرم کننده، ژل دوش و پاک کننده بدن می شود.

شامپو

یا یک شوینده کوپلیمر و سولفوسوکسینات و/یا ترکیب بیوسورفکتانت به عنوان شامپوی ملایم کودک و شستشوی بدن به ثبت رسید.

حق ثبت اختراع دیگر شامل ترکیبات پاک کننده حاوی بیوسورفکتانت با پخش کننده فوم است.

خوشبو کردن شامپو – با همه چیزهایی که در مورد آن صحبت کردیم، انتخاب عطر و رنگ تأثیر چشمگیری بر موفقیت تجاری شامپو دارد.

گفته شده است که تبلیغات، بسته بندی، عطر و رنگ، بطری اول شامپو را به فروش می رساند و عملکرد محصول، بطری دوم را به فروش می رساند.

هنگام انتخاب عطر، بسیار مهم است که شرکت تولید کننده عطر به پایه شامپو و همچنین مشخصات رایحه عطر دسترسی داشته باشد.

عطرها می توانند بر ویسکوزیته شامپو (به طور کلی کاهش ویسکوزیته)، ثبات رنگ، ثبات بو و شفافیت تأثیر بگذارند. همه این عوامل باید در هنگام توسعه، انتخاب و آزمایش یک عطر در نظر گرفته شوند.

عطرها همچنین یکی از عوامل اصلی هزینه شامپو هستند و به همین دلیل معمولاً در غلظت های پایین 0.2-1.0٪ استفاده می شوند.