شیشه الات آزمایشگاهی کرج به درمان قطعی کرونا دست یافت

ظروف شیشه الات آزمایشگاهی کرج  مورد استفاده به عنوان دستگاه آزمایشگاهی، طیف گسترده ای از عملکردهای نگهداری و حمل و نقل محلول ها و سایر مایعات مورد استفاده در آزمایشگاه ها را ارائه می دهد.

بیشتر ظروف شیشه‌ای آزمایشگاهی با شیشه بوروسیلیکات تولید می‌شوند، شیشه‌ای با دوام خاص که می‌توان با خیال راحت از آن برای نگهداری مواد شیمیایی که روی شعله گرم می‌شوند و حاوی مواد شیمیایی اسیدی یا خورنده استفاده کرد.

تمام ظروف شیشه ای آزمایشگاهی باید بلافاصله پس از استفاده تمیز شوند تا از انعقاد یا سفت شدن بقایای مواد شیمیایی جلوگیری شود.

لیوان، فنجان ها ظروف شیشه ای هستند که در اندازه های مختلف تولید می شوند و می توان از آنها برای مخلوط کردن و انتقال سیالات، حرارت دادن مایعات روی شعله باز و حاوی مواد شیمیایی در طول واکنش استفاده کرد.

شیشه آلات

در حالی که بیشتر لیوان ها اندازه گیری های حجمی درجه بندی شده را در شیشه خود حک می کنند، اندازه گیری ها تقریبی هستند که ممکن است پنج درصد از حجم واقعی انحراف داشته باشند و آنها را برای استفاده به عنوان یک ابزار اندازه گیری دقیق نامناسب می کند.

قیف، قیف های شیشه ای را می توان برای محافظت در برابر ریختن مواد شیمیایی از یک ظرف به ظرف دیگر استفاده کرد و همچنین می توان آن ها را با یک فیلتر برای جدا کردن جامدات از مایعات مجهز کرد.

از قیف های جداکننده نیز برای فیلتراسیون و استخراج استفاده می شود که دارای بدنه محصور شده ای به شکل حباب است که در بالای آن یک درپوش تعبیه شده است.

تا در هنگام وارونه شدن قیف از ریختن آن جلوگیری کند، همراه با یک دریچه در پایه دهانه که می تواند برای پایین آوردن تدریجی لامپ استفاده شود.

سیلندر های مدرج ظروف بلند و باریکی هستند که برای اندازه گیری حجم استفاده می شوند. در حالی که دقیق‌تر از لیوان‌ها هستند و محتویاتشان را تا یک درصد حجم واقعی اندازه‌گیری می‌کنند، اما برای تجزیه و تحلیل کمی مایعاتی که نیاز به دقت بالایی دارند، استفاده نمی‌شوند.

سیلندر های درجه بندی شده با یک حلقه ضربه گیر تعبیه شده اند، حلقه ای که در صورت کوبیدن سیلندر، شیشه را از برخورد با سطح کار محافظت می کند. حلقه های سپر باید در نزدیکی بالای سیلندر مدرج قرار گیرند تا حداکثر محافظت را داشته باشند.