شیلنگ خرطومی فنردار استیل

شیلنگ خرطومی از پر مصرف ترین و پر فروش ترین انواع لوله ها می باشد و در مدل های متنوع و کاربرد های مختلف و سایز های گوناگون به بازار عرضه می شوند. این لوله ها تنوع زیادی دارد و از کشاورزی گرفته تا سیم کشی برق ساختمان از آن ها استفاده می شود.

این لوله ها و یا شیلنگ ها چون ظاهری شبیه به خرطوم فیل دارند با نام شیلنگ خرطومی شناخته می شوند.

این لوله ها در جنس های مختلف به بازار عرضه می شوند و کاربرد های متنوع آن ها به دلیل همین تنوع جنس شان می باشد.

شیلنگ خرطومی ۲ اینچ یکی از انواع مختلف شیلنگ های خرطومی می باشد و کاربرد آن تاسیساتی است به این معنا که در پکیج های دیواری و حمام و آشپزخانه و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

این شیلنگ ها شدیدا پر کاربرد می باشند و شما با نگاه دقیق به خانه خود حتما انواع مختلف آن ها را خواهید دید. در ادامه به بررسی انواع مختلف این لوله ها و کاربرد و جنس هایشان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شیلنگ خرطومی فنردار استیل

لوله خرطومی 2 3 5 اینچ

لوله خرطومی 2 3 5 اینچ همان طور که بیان شد این لوله ها با خصوصیات مختلف تولید می شوند. خصوصیات متفاوت آن ها جنس، کاربرد، اندازه و رنگ می باشد. لوله های خرطومی در سایز های مختلف 2 اینچ، 3 اینچ، 5 اینچ و … تولید و به بازار عرضه می شوند و خرید هر کدام از آن ها به این بستگی دارد که شما در چه موقعیت و شرایطی می خواهید آن را استفاده کنید و یا این که به چه میزان انتقال آب و یا هوا احتیاج دارید.

برند های مختلفی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می کنند و شما هنگام خرید نام برند های مختلف را خواهید دید.

خرید این لوله خرطومی ها به دو صورت انجام می شود. راه اول خرید حضوری می باشد. شما با مراجعه به نمایندگی های فروش این محصولات و همچنین ابزار آلاتی های مختلف موجود در سطح شهرتان می توانید انواع مختلف این لوله ها در کاربرد ها و سایز های مختلف ببینید و مطابق با نیازتان آن ها را خریداری و سپس مورد استفاده قرار دهید. فروش این محصولات به صورت بسته بندی است و معمولا در بسته بندی های 10 متری به فروش می رسند.

راه دوم خرید اینترنتی می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی زندگی ها رو به آسان شدن رفته اند و خرید غیر حضوری جزو یکی از راه های خرید آسان می باشد. فروش لوله خرطومی های مختلف و متنوع در سایت های رسمی فروش و همچنین صفحات فروش آنلاین معتبر مغازه ها و فروشنده های مختلف صورت می گیرد. شما می توانید به راحتی به این سایت ها و صفحات مجازی مراجعه کنید و انواع محصولات را مشاهده کنید. خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهند تا بتوانید در سریع ترین حالت ممکن انواع لوله های خرطومی در برند ها و کاربرد های مختلف ببینید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و خرید خود را نهایی کنید. پس از ثبت سفارش شما در کم ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

قیمت این محصولات ثابت نیست و هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی به خود اختصاص می دهند. هر چقدر که کیفیت یک محصول بالا تر باشد قیمت آن به نسبت دیگر کیفیت های پایین، بالا تر خواهد بود. با توجه به جنس و مواد اولیه به کار برده شده در تولید این لوله ها، قیمت های متفاوتی را به خود اختصاص خواهند داد. در اکثر مواقع هر چقدر که سایز لوله های خرطومی بالا تر باشد قیمت بالا تری نسبت به سایز های کوچک تر خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت انواع مختلف لوله ها و برند های تولیدی شان می توانید به سایت های معتبر فروش و یا سایت های اطلاع رسانی تخصصی مراجعه کنید. با این کار شما بدون خارج شدن از خانه انواع لوله ها را خواهید دید و از قیمت به روز آن ها مطلع خواهید شد.

شیلنگ خرطومی آب

شیلنگ خرطومی آب شیلنگ یا لوله های خرطومی آب همان طور که از اسمش پیداست و مشخص است مخصوص آب می باشد. یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین و همچنین ضروری ترین محصول برای آبیاری زمین های کشاورزی و غیره می باشد.

این لوله در سایز ها و اندازه های مختلف و همچنین قطر های متفاوت تولید می شوند.

قطر ها و اندازه های مختلف باعث افزایش میزان کاربرد های این لوله در شرایط مختلف می شود و بازه عملکرد شیلنگ خرطومی ۴ اینچ آب را افزایش می دهد.

شما بر حسب نیاز و محل مورد نظر برای آب یاری می توانید سایز مناسب را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

محدوده استفاده از این شیلنگ ها از آبیاری زمین کشاورزی و منابع تا کارگاه های تولید و اصطبل ها و سایر مراکز که به آبیاری نیاز دارند حتی باغچه ها و غیره متغیر خواهد بود و این نشان از گستردگی کاربرد این شیلنگ دارد.

از خصوصیات شیلنگ های خرطومی آب می توانیم به انعطاف پذیری بالای آن اشاره کنیم. در حالت کلی انعطاف پذیری از خصوصیات بارز انواع مختلف شیلنگ های خرطومی می باشد. به علت انعطاف پذیر بودن این لوله ها، کار با آن ها راحت خواهد بود و شما می توانید با تغییر حالت آن ها مسیر مناسبی برای آب یاری درست کنید. از دیگر ویژگی های این لوله ها می توانیم به مقاومت زیادشان در برابر دما اشاره کنیم. شیلنگ های خرطومی مخصوص آبیاری خیلی مهم است که دوام بالایی داشته باشند و به راحتی آسیب نبینند و خراب نشوند. به عنوان مثال مزارع کشاورزی بسیار حساس هستند و آب یاری به موقع آن ها حیاتی می باشد و هر گونه ایراد در لوله ها باعث کاهش کارایی آب یاری و در نتیجه آسیب به محصول کشت شده می شود. به همین علت این لوله ها دوام بالایی دارند و کشاورزان می توانند مدت های طولانی از آن ها استفاده کنند و محصولات خود را آب یاری کنند. جنس این لوله ها از پی وی سی می باشد. پی وی سی ها جنس هایی مقاوم و با کیفیت هستند و همین امر باعث پر طرفدار بودن و پر فروش بودن آن ها شده است.

لوله خرطومی سینک ظرفشویی

لوله خرطومی سینک ظرفشویی لوله خرطومی سینک ظرف شویی را حتما همه شما دیده اید و آن را لمس کرده اید و گاها باز و بسته شدن آن را نظاره گر بودید. لوله های خزطومی مخصوص سینک ظرف شویی وظیفه انتقال آب درون ظرف شویی به فاضلاب را بر عهده دارند. این لوله ها انعطاف پذیر هستند و شما با توجه به ارتفاع کابینت زیر ظرف شویی خود می توانید اندازه آن را کوتاه و بلند کنید. این لوله ها در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند و به راحتی نمی شکنند و کارایی خود را از دست نمی دهند. این لوله ها معمولا سفید رنگ هستند. از ویژگی های این لوله ها می توانیم به نصب و باز کردن راحت شان اشاره کنیم. باز و بسته کردن این لوله ها آسان می باشد و شما به راحتی می توانید آن ها را نصب کنید، همچنین این که در صورت گرفتگی این لوله ها و ایجاد رسوب در آن ها می توانید خیلی ساده و سریع آن ها را باز کنید و عیب یابی کنید و آن را رفع کنید.

در خرید این محصولات حتما دقت لازم را داشته باشید که به خوبی نصب شوند و دچار ایراد جزئی و یا کلی نباشند زیرا باعث آب چکیدگی می شوند و آشپز خانه شما خیس خواهد شد.

لوله خرطومی انعطاف پذیر

لوله خرطومی انعطاف پذیر لوله های خرطومی انعطاف پذیر همان طور که نامیده شده اند از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و کاربرد های فراوانی دارند. به لوله های انعطاف پذیر لوله فلکسی نیز می گویند و این نام از کلمه انگلیسی flexible به معنی انعطاف پذیر گرفته شده است. کاربرد این لوله ها در جهت هوا رسانی در مراکز مسکونی و تجاری و صنعتی و درمانی و … می باشد.

کاربرد دقیق تر این شیلنگ خرطومی های انعطاف پذیر یا فلکسی، هوا رسانی یا انتقال هوا در دهانه دستگاه های دمنده می باشد.

ساختار و خصوصیت انعطاف پذیر این شیلنگ ها سبب شده تا مواقعی که ما محدودیت جا داریم و یا این که به هر دلیلی امکان استفاده از کانال های مختلف هوایی وجود ندارد، بتوانیم از این شیلنگ ها برای هوا رسانی استفاده کنیم.

این لوله ها مانند سایر شیلنگ خرطومی ها نصب آسان دارند و به دلیل وزن کم، حمل و جابجایی راحتی نیز دارند.

شیلنگ خرطومی استیل

شیلنگ خرطومی استیل لوله خرطومی استیل همان طور که از اسمش پیداست از انواع لوله های خرطومی می باشد و جنس آن استیل می باشد. کاربرد لوله خرطومی استیل انتقال هوا می باشد. این لوله 2 لایه ای می باشد. لایه درونی یا همان داخلی از جنس استنلس استیل می باشد و لایه خارجی یا بیرونی از جنس فولاد ضد زنگ می باشد. این لوله ها در سایز بندی های مختلف ساخته می شوند و کاربرد های متنوعی خواهند داشت. نحوه فروش لوله خرطومی استیل، به صورت بسته های 10 متری می باشد و شما با توجه به نیاز می توانید تعداد بسته های دل خواه را خریداری کنید. این لوله به بازه دمایی گسترده ای مقاوم می باشد و مقاومت آن از -20 درجه تا +500 درجه سانتی گراد می باشد. این لوله به راحتی در دما های بالا قابل استفاده است. شیلنگ خرطومی ساختار بسیار مقاوم و مستحکمی دارد. این خرطومی طول عمر زیادی دارد و علت آن مقاومت در برابر شرایط از بین برنده مختلف مانند مانند خورندگی، پوسیدگی، فشار، نفوذ حرارت، حرارت بالا، زنگ زدگی و مواد شیمیایی و … می باشد.

شیلنگ خرطومی استیل نه تنها مقاومت بالایی دارد بلکه در عین داشتن مقاومت و آسیب ناپذیر بودن، انعطاف پذیری بالایی نیز دارد و شما به راحتی می توانید آن را به هر شکلی که می خواهید در بیاورید. این لوله در برابر فشار و شکستگی مقاوم است و شما به راحتی می توانید آن را در هر موقعیت و شرایطی استفاده کنید، بدون آن که بشکند و یا این که خصوصیت خود را از دست بدهد و کاربردش از بین برود. این لوله وزن کمی دارد و حمل و جا به جایی و نصب آن آسان می باشد.

لوله خرطومی کولر

لوله خرطومی کولر لوله خرطومی کولر وظیفه اش انتقال هوای درون کولر از بیرون به داخل و برعکس می باشد. این لوله برای این که هوا را به خوبی انتقال دهد و کارایی بالایی داشته باشد، ساختمانی دو لایه دارد. لایه داخلی این لوله از جنس فویل آلومینیومی می باشد و تمام لوله را با ضخامت یکسان فرا گرفته است. لایه بیرونی لوله خرطومی کولر از جنس پی وی سی می باشد و رنگ پی وی سی آن مشکی می باشد تحمل حرارتی لوله های پی وی سی بین 20- تا 80+ درجه سانتی گراد می باشد. این لوله استحکام بی نظیری دارد و با توجه به ویژگی های خوبی که دارد قیمت مناسبی به خود اختصاص داده است و تبدیل به پر فروش ترین و پر طرفدار ترین لوله برای کولر شده است. تولید و بسته بندی لوله های خرطومی کولر به صورت بسته های 10 متری هست و شما مطابق با نیازتان می توانیم هر تعداد بسته را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

از ویژگی های این لوله پر کاربرد می توانیم به انعطاف پذیری بالا آن اشاره کنیم. این لوله با انعطاف پذیری خوبی که دارد در هر شرایط و مسیری به راحتی نصب می شود و کار را برای نصب کننده سخت نمی کند و نمی شکند. ساختار این لوله به گونه ای می باشد که در اثر کشیدگی زیاد و فشاری که ممکن است به آن وارد شود نمی شکند و حالتش تغییر نمی کند و در نتیجه خراب نمی شود و کاربرد خودش را از دست نمی دهد و همین مورد نکته بسیار مثبتی برای کاربرد بیشتر آن می باشد. این لوله با داشتن انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر فشار و ضربه، وزن کمی دارد و اصلا سنگین نمی باشد. وزن کم آن در کنار خصوصیت های دیگرش باعث شده که حمل و نصب آسانی داشته باشد و به راحتی مورد استفاده های مختلف قرار بگیرد. همان طور که گفتیم لوله های پی وی سی توان تحمل درجه حرارت از -20 تا +80 را دارند و به همین علت هم در وسایل سرمایشی مانند کولر ها کاربرد دارند و هم در وسایل گرمایشی. شما به راحتی می توانید این لوله را در فصل های مختلف سرد و گرم در منطق مورد نظر به کار ببرید.