عرقیات قاچاقی دختر جوان را کشت

برخی از عرقیات ممکن است به افراد کمک کنند راحت تر به خواب بروند. اینها شامل دمنوش های گیاهی، شیر بادام و آب گیلاس است. با این حال، تحقیقات محدود است و مزایای آنها بر خواب ثابت نشده است.

برخی از چای ها به عنوان مکمل های گیاهی طبقه بندی می شوند. این بدان معنی است که آنها ممکن است سازمان غذا و دارو نباشند.

یک فرد باید فقط محصولاتی را خریداری کند که به وضوح مواد تشکیل دهنده و پیشنهادات سرو را روی بسته بندی فهرست کرده و از شرکت هایی که ادعاهای بهداشتی بدون پشتوانه در مورد محصولات خود دارند اجتناب کند.

نگاهی گذرا به 9 بهترین نوشیدنی برای خواب؛ بهترین چای بابونه: چای بابونه ادویه های آسمانی، بهترین ترکیب چای سنبل الطیب: داروهای سنتی ارگانیک چای شب والرین اضافی، بهترین چای والرین خالص: چای بودا چای ریشه سنبل الطیب ارگانیک

بهترین ترکیب چای بادرنجبویه خالص: داروهای سنتی چای بادرنجبویه ارگانیک، بهترین چای اسطوخودوس: چای اسطوخودوس یوگی عسل تسکین دهنده استرس، بهترین چای گل ساعتی: چای بودا چای ارگانیک گل شور

عرقیات

بهترین چای سبز بدون کافئین: چای سبز روزانه جمهوری چای، بهترین آب گیلاس: آب آلبالو تارت ارگانیک بازار تمام مواد غذایی، بهترین چای پوست ماگنولیا: چای پوست ماگنولیا.
در این نوشته نوشیدنی و نوشیدنی برای کمک به خواب افراد می پردازیم. چگونه انتخاب کردیم،  محصولاتی را انتخاب می کند که معیارهای زیر را داشته باشند.

مواد تشکیل دهنده، محصولاتی را انتخاب می کند که حاوی مواد اولیه ایمن و با کیفیت هستند که به وضوح برچسب گذاری شده اند. محصولات همچنین باید تأیید کنند که فاقد آفت کش ها، فلزات سنگین و کپک هستند.
دوز،  محصولاتی را انتخاب می کند که باید دوز مکمل را به وضوح بیان کنند. اندازه سرو، محصولاتی را انتخاب می کند که تولید کنندگان در آن دوز ایمن را توصیه می کنند.
تست شخص ثالث، محصولاتی را انتخاب می کند که باید توسط یک آزمایشگاه مطابق با تحت آزمایش شخص ثالث برای آلاینده ها قرار گیرند.

گواهی تجزیه و تحلیل موجود، شرکت هایی را انتخاب می کند که شفافیت را نشان می دهند و گواهی تجزیه و تحلیل محصول  را پس از دریافت نتایج آزمایشگاه شخص ثالث خود به اشتراک می گذارند