عسل طبیعی سرعین را به جای پماد سوختگی استفاده کنید

یافتن عسل طبیعی سرعین خام و فیلتر نشده در قفسه تقریبا غیرممکن است چرا که ظاهر کدر آن باعث می شود که آنها از نظر تجاری جذاب نباشند.

عسل مرغوب عسلی است که با مواد دیگری مانند ملاس یا شربت ذرت تغییر نیافته یا مخلوط نشده باشد، عسل مرغوب محسوب می شود. همچنین میزان آب آن باید 18 درصد یا کمتر باشد.

سطوح بالاتر آب می تواند باعث تخمیر در عسل شود که باعث از دست دادن طراوت آن می شود. تعداد کمی از کارشناسان عسل عسل لذیذ را عسل هایی می دانند که فقط کمی گرم شده و صاف شده اند.

این حداقل فرآوری به عسل اجازه می‌دهد تقریباً تمام آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی خود را حفظ کند، بدون اینکه تأثیر قابل‌توجهی بر طعم و کیفیت غذایی آن بگذارد.

شربت ذرت با فروکتوز بالا در عسل، امروزه بسیاری از محصولات غذایی از جمله عسل با شربت ذرت شیرین می شوند.

عسل

قبل از خرید باید برچسب روی ظرف عسل را بخوانید تا بدانید چه چیزی دریافت می کنید. مطالعات تحقیقاتی نشان داده‌اند که اکثر فروشگاه‌های مواد غذایی «عسل» محصول واقعی نیست، بلکه شربت ذرت با طعم عسل است.

بسیاری از این محصولات همچنین حاوی مواد نگهدارنده، گلوکز، شربت قند، دکستروز، آرد و نشاسته هستند.

فرآیند تصفیه عسل، بسیاری از مردم فکر می کنند عسل با کیفیت خوب ظاهری تمیز و بسیار شفاف دارد. اما این درست نیست. عسل‌هایی که حاوی گرده‌های بالایی هستند کدر به نظر می‌رسند.

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) اعلام کرده است که عسل واقعی باید حاوی گرده باشد. عسل مرغوب معمولاً به آرامی فیلتر می شود تا موم، قطعات زنبور عسل و سایر مواد زائد از بین برود.

این فرآیند فیلتراسیون بیشتر گرده ها را ترک می کند و همچنین به ماندگاری عسل کمک می کند.

فرآیند اولترا فیلتراسیون بیشتر گرده ها را از بین می برد و همچنین آب را با عسل مخلوط می کند. محصول به دست آمده عسل واقعی در نظر گرفته نمی شود، اما اغلب به آن برچسب زده می شود.

محتوای آب در عسل مهم است، تمام عسل های غیرپاستوریزه یا خام حاوی مخمرهای وحشی هستند.

این مخمرها زمانی که عسل شما آب کمی دارد مشکلی ایجاد نمی کند اما زمانی که عسل شما حاوی سطوح بالاتری از آب باشد، ممکن است در زمان ذخیره سازی منجر به تخمیر شود.