لامپ کم مصرف 40 وات مهتابی باعث روشن شدن پوست شما می شود

هنگامی که از لامپ کم مصرف 40 وات مهتابی استفاده می کنید، از انرژی کمتری استفاده کرده و کار آمدتر عمل می کند. این ویژگی منجر به مزایای دیگری نیز می شود.

طول عمر لامپ را افزایش می دهد و به این معنی است که شما با استفاده از لامپ های کم مصرف، انرژی کمتری مصرف می کنید و در نتیجه هزینه انرژی خود را کاهش می دهید.

توجه به این نکته مهم است که هنگام استفاده از لامپ های کم مصرف نمی توانید از تجهیزات سنتی برای کاهش نور استفاده کنید. آنها به سخت افزاری نیاز دارند که مختص تکنولوژی آنها باش عکس این موضوع برای روشنایی لامپ های کم مصرف صادق است.

جهت دار بودن، هر فناوری نورپردازی معمولی نور را در 360 درجه در اطراف منبع نور ساطع می کند. این بدان معنی است که اگر می خواهید نور یک منطقه خاص را روشن کند، باید لوازم جانبی بخرید تا نور را در جهت مورد نظر هدایت یا منحرف کنید.

لامپ

اگر از چیزی برای انعکاس یا تغییر جهت نور استفاده نکنید، انرژی مناطق روشنایی را که نیازی به نور ندارند هدر خواهید داد، که منجر به هزینه های انرژی بالاتر می شود.

با این حال، یک چراغ کم مصرف فقط یک منطقه 180 درجه را روشن می کند، که باعث می شود نور لامپ های کم مصرف در زمانی که نیاز به روشنایی فرورفته در آشپزخانه صنعتی، راهرو یا حمام دارید، عالی باشد.

همچنین برای نورپردازی آثار هنری ایده‌آل است، نه تنها به این دلیل که اثر هنری را تخریب نمی‌کند، بلکه به این دلیل که قدرت نورپردازی پشت منبع نور را از دست نمی‌دهید.

راه حل های روشنایی لامپ های کم مصرف تجاری، چه به دنبال افزایش بهره وری انرژی، تعمیر و نگهداری آسان تر یا بهبود عملکرد محیطی از فناوری روشنایی خود باشید، روشنایی لامپ های کم مصرف راه حلی برای شماست.

قابلیت های کم نور، لامپ های کم مصرف تقریباً در هر درصد توان، از حدود 5٪ تا 100٪، عملکرد خوبی دارند. برخی از منابع روشنایی، مانند متال هالید، در هنگام کم نور کارایی کمتری دارند. گاهی اوقات، شما به هیچ وجه نمی توانید آنها را کم نور کنید.