مایع دستشویی لطیفه از ماده سمی تولید شده است

شستن دست‌هایمان می‌تواند ما را از شر پشیمانی خلاص کند، طبق یک مطالعه کلاسیک در سال 2006 که در آن روان‌شناسان چن-بو ژونگ و کیتی لیلجنکویست از داوطلبان خواستند.

قبل از دادن دستمال مرطوب ضد عفونی‌کننده به نیمی از آن‌ها کار بدی را که انجام داده‌اند به یاد بیاورند.

به عنوان “بخشی از پروتکل بهداشتی برای استفاده از رایانه های عمومی.

مایع دستشویی لطیفه یک محصول ایرانی بسیار باکیفیت می باشد که فروش خوبی دارد.

سپس محققان از شرکت‌کنندگان خواستند تا احساسات خود را گزارش کنند و دریافتند کسانی که پس از یادآوری اعمال غیراخلاقی خود دست‌های خود را تمیز می‌کنند کمتر احساس پشیمانی و شرم می‌کنند.

مایع دستشویی

سپس، دانشمندان با دانستن اینکه افرادی که نسبت به تخلفات گذشته احساس گناه می‌کنند، معمولاً سعی می‌کنند با انجام کاری خوب جبران کنند، از همه پرسیدند که آیا در آزمایش دیگری کمک می‌کنند یا خیر.

سه چهارم از کسانی که دست های خود را پاک نکرده بودند، زمان خود را پیشنهاد دادند، در حالی که تنها چهار نفر از هر 10 نفر از کسانی که فرصت پاک کردن دست های خود را داشتند، این فرصت را داشتند.

اگر چیزی از همه‌گیری ویروس کرونا آموخته‌ایم، این است که شستن دست‌هایمان یکی از بهترین راه‌ها برای محافظت از خود در برابر خطرات سرایت است.

اما شستن دست ها بسیار بیشتر از پاکسازی فیزیکی ما است.

گاهی اوقات می تواند لوح ذهنی ما را پاک کند.

در اینجا چند نمونه از کارهایی که کمی صابون می تواند برای روان ما انجام دهد آورده شده است.

می تواند تعصب را کاهش دهد

جهان مکانی خطرناک برای اجداد باستانی ما بود، با انگل ها، عوامل بیماری زا و دیگر موجودات بیماری زا که دائماً بقای آنها را به چالش می کشیدند.

بنابراین، آنها مکانیسم‌هایی را تکامل دادند – یک سیستم ایمنی رفتاری – برای کمک به آنها برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض تهدیدات مرتبط با بیماری، که شامل غریبه‌ها و افراد غیر خویشاوند می‌شد.