مایع ظرفشویی خاکستر بزرگ برای شستن چادر مشکی مناسب است

فرمول مایع ظرفشویی خاکستر بزرگ همه منظوره با قدرت آنتی باکتریال و چربی بری برای حذف سریعتر و کارآمدتر چربی، چربی و روغن از ظروف، قابلمه ها و سایر ظروف آشپزخانه است.

ویژگی ها و مزایا، به ذرات چربی و مواد غذایی سنگین نفوذ کرده و امولسیون می کند، ملایم و ملایم برای دست، به راحتی در آب حل می شود.

ستورالعمل برای استفاده، 50 میلی لیتر (5 قاشق غذاخوری) مایع ظرفشویی را در نیم لیتر آب رقیق کنید. مقدار زیادی از محلول را در یک اسفنج بریزید و کف کنید.

از آن برای تمیز کردن ظروف، قابلمه، لیوان و ظروف چینی استفاده کنید. کاملاً بشویید و بگذارید خشک شود.

اجاق گاز شیشه ای تمیز، اجاق گاز چهار شعله مشکی شیشه ای القایی روی یک پیشخوان سفید. اجاق گاز شیشه ای شما می تواند به سرعت از حالت بی لک و براق به لکه دار، چرب و کثیف تبدیل شود!

مایع

در واقع، کارشناسان نظافت در تمیز کردن روزانه را برای جلوگیری از تجمع بیش از حد روی سطح توصیه می کنند که در نهایت بر عملکرد اجاق گاز تأثیر می گذارد.

یک روش ساده برای تمیز کردن اجاق گاز شیشه ای به چیزی بیش از مایع ظرفشویی، آب گرم و چند پارچه میکروفیبر نیاز ندارد. این موارد را جمع آوری کنید و راهنمای تمیز کردن اجاق گاز زیر را دنبال کنید،

شیشه را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا کثیفی که روی سطح نشسته است پاک شود. 1 قاشق غذاخوری صابون ظرف مایع را در یک بطری اسپری 1 لیتری پر از آب گرم مخلوط کنید. خوب تکان دهید.

اجاق گاز شیشه ای خود را با محلول تمیز کننده آغشته کنید و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه بماند. یک پارچه میکروفیبر تمیز بردارید و شیشه را بشویید تا چربی و لکه از بین برود.

یک پارچه تازه را با آب معمولی مرطوب کنید و روی سطح آن را پاک کنید تا محلول تمیز کننده پاک شود. لیوان را با یک پارچه خشک خشک کنید.

لکه ها را از پرده های پنجره پاک کنید، شخصی که پرده های پنجره را با محلول ظرفشویی تمیز می کند. این پنجره ها در انواع مختلفی از مواد اعم از وینیل و پارچه گرفته تا چوب و پلاستیک وجود دارد.

خوشبختانه صابون ظرفشویی به دلیل ماهیت ملایمی که دارد می تواند برای از بین بردن لکه های هر نوع کرکره ای استفاده شود.