میوه خشک امروز کلسیمی دو برابر میوه تازه دارد

میوه خشک خوشمزه و همه کاره، چند سالی است که دوره ای از کشف مجدد همه جانبه بزرگ را هم توسط مصرف کنندگان و هم توسط متخصصان سلامت تجربه می کند.

میوه خشک پوسته یا پوسته شده، خرد شده یا در کرم میوه خشک، برشته شده یا طبیعی: اکنون میوه خشک را می توان در خانه ها و آشپزخانه ها در سراسر جهان یافت.

میوه خشک امروز را می تواند در هضم غذا بسیار کمک کند و مواد مغذی بسیاری دارد.

به دلیل ویژگی های مهم تغذیه ای آن، در واقع، میوه خشک دیگر تنها توسط متخصصان تغذیه و تغذیه برای همه افرادی که می خواهند سفر کاهش وزن را آغاز کنند، تجویز نمی شود.

بلکه توسط متخصصان پوست، مربیان ورزشی، متخصصان قلب و عروق نیز توصیه می شود. و غیره.

دومی مصرف میوه‌های خشک را با درمان‌ها یا درمان‌های خاص به عنوان کمکی به بهبود شرایط فیزیکی یا پاتولوژیک که شامل متنوع‌ترین جنبه‌های سلامت و تندرستی است، ترکیب می‌کند.

قبل از ادامه مقاله، یک توضیح لازم است: اگرچه میوه خشک در واقع ویژگی های تغذیه ای بسیار جالبی دارد، اما همچنان یک ماده غذایی است که نمی تواند جایگزین داروها یا درمان های خاصی شود.

میوه خشک

در واقع، هیچ غذای معجزه آسا یا “جادویی” وجود ندارد.

اکنون از نظر علمی ثابت شده و توسط کل جامعه علمی پذیرفته شده است که میوه‌های خشک که در یک رژیم غذایی متعادل همراه با سبک زندگی به طور کلی سالم گنجانده شده است.

می‌تواند فوایدی را به همراه داشته باشد، اما مهم است که به یاد داشته باشید که همیشه از توصیه‌های متخصصی که تحت درمان هستید پیروی کنید.

به یاد داشته باشید که از آن سوء استفاده نکنید، زیرا هنوز هم یک ماده غذایی با ارزش انرژی بالا است.

بادام: بادام یکی از شناخته شده‌ترین، مصرف‌شده‌ترین و محبوب‌ترین میوه‌های خشک است.

آنها در بازار به صورت پوست کنده و پوسته شده یافت می شوند، اما همچنین به شکل دانه، پولک، آرد و خامه بادام برشته شده و طبیعی یافت می شوند.

بادام سرشار از آهن است که به عملکردهای مختلف بدن از جمله تشکیل گلبول های قرمز خون و در نتیجه انتقال طبیعی اکسیژن در خون کمک می کند.