ناامید نشدن تولید کننده های روکش کابینت برای ساخت ماکت در فضا

تابلوی شما ممکن است مملو از الهام برای یک آشپزخانه روشن و مطبوع باشد، اما آیا می‌دانستید که برداشتن آن مستلزم تصمیم‌گیری‌های بسیار دشوار است؟ انتخاب روکش کابینت مناسب یکی از آنهاست و شاید بزرگترین پاداش را به همراه داشته باشد. در اینجا دلیل آن است.

معمار و طراح آناستازیا هریسون، مالک و مدیر خلاق AHD&Co و کهنه کار بیش از 50 بازسازی آشپزخانه، می گوید: «سبک درب کابینت بزرگ ترین تصمیم برای سبک کلی آشپزخانه شماست.

متأسفانه، هنگامی که شیکر خود را از روی تخته خود نمی شناسید، انتخاب سبک کابینت آشپزخانه به سرعت می تواند بسیار دشوار شود. برای اینکه شما را از این استرس نجات دهیم، آنچه را که باید در مورد سبک کابینت آشپزخانه بدانید را به صفر رسانده ایم تا بتوانید مناسب برای خانه خود بیابید.

دو گزینه برای ساخت کابینت وجود دارد: قاب و بدون قاب. کابینت های قاب دار دارای یک قاب صورت اضافه در جلوی جعبه کابینت هستند که در آن لولاها و درها متصل می شوند.

کابینت های قاب دار به شما امکان انتخاب روکش کامل، روکش جزئی یا درب داخلی را می دهند. با سبک های روکش، درها در بالای قاب کابینت قرار می گیرند.

با کابینت‌های داخلی مانند مواردی که در اینجا نشان داده شده‌اند، درها در قاب کابینت قرار می‌گیرند تا در هنگام بسته شدن همسطح آن قرار بگیرند.

Inset ظاهری کلاسیک ارائه می دهد اما می تواند پرهزینه تر باشد و فضای ذخیره سازی کمتری را فراهم می کند زیرا برای اطمینان از تناسب کامل درب/قاب به کار بیشتری نیاز دارد.

کابینت های بدون فریم که در اروپا شروع به کار کردند، اما در ایالات متحده محبوبیت پیدا کردند، از درهای روکش کامل تشکیل شده اند که مستقیماً از طریق لولاهای داخل کابینت به جعبه کابینت متصل می شوند.

کابینت های بدون قاب می توانند امروزی تر به نظر برسند و کمی فضای داخلی بیشتری داشته باشند.

  • منابع:
    1. 7 Kitchen Cabinet Styles to Consider for Your Next Remodel