نانو ذرات رس اصلاح شده موثر تر از لیزر است

برخی افراد نانو ذرات رس اصلاح شده را با هدف دفع سموم از بدن مصرف می کنند. این ممکن است یکی از بهترین مزایای آن باشد. مطالعات مختلف نشان می دهد که خاک رس بنتونیت ممکن است اثرات سموم را کاهش دهد.

به عنوان مثال، یک مطالعه روی جوجه ها نشان داد که خاک رس بنتونیت اثرات سمی به نام آفلاتوکسین B1 را که از انواع خاصی از کپک ها می آید، کاهش می دهد.

جوجه هایی که محصول خاک رس بنتونیت غلیظ دریافت کردند، اثرات سمی کمتری نسبت به جوجه هایی داشتند که خاک رس را دریافت نکردند.

دفع سموم از بدن، مطالعه دیگری که منبع معتبری است به اثرات خاک رس مونتموریلونیت، که بسیار شبیه به خاک رس بنتونیت است، بر کاهش سموم در کودکان در غنا، آفریقای غربی، پرداخت.

در منطقه مورد مطالعه، آفلاتوکسین های موجود در مکمل های غذایی خانگی با رشد ضعیف و ناتوانی های مرتبط مرتبط است.

محققان دریافتند کودکانی که به مدت 2 هفته هر روز یک محصول خاک رس مونتموریلونیت کلسیم دریافت می کردند نسبت به کسانی که آن را دریافت نکرده بودند علائم کمتری از آفلاتوکسین در ادرار خود داشتند.

نانو

در یک مطالعه حیوانی در مقیاس کوچک، موش‌ها از فاضلاب حاوی سیانید استفاده کردند. محققان به برخی از موش ها مقادیر مختلفی از خاک رس بنتونیت یا دارونما دادند. آنهایی که بیشترین میزان خاک رس را دریافت کردند، پس از 3 هفته کمترین میزان سم را در بدن خود داشتند.

دانشمندان قبل از اینکه بتوانند تایید کنند که خاک رس بنتونیت برای استفاده در انسان بی خطر و موثر است، باید تحقیقات بیشتری انجام دهند.

نحوه استفاده، حداکثر 1 قاشق چایخوری خاک رس بنتونیت را با 6 تا 8 اونس (اونس) آب تصفیه شده مخلوط کنید و یک بار در روز بنوشید.

مردم می توانند پودر خاک رس بنتونیت را از داروخانه ها خریداری کنند یا از بین برندهای زیادی به صورت آنلاین انتخاب کنند. حتماً فرمی از خاک رس را انتخاب کنید که سازنده آن را خوراکی نامیده باشد.

خاک رس بنتونیت را حداقل 2 ساعت قبل یا بعد از مصرف هر دارویی مصرف کنید. از آنجا که می تواند مولکول های دیگر را جذب کند، خاک رس بنتونیت ممکن است به برخی داروها متصل شود و اثربخشی آنها را کاهش دهد.