کارتن پلاست فردیس مانع ریزش آوار بر سر زلزله زدگان شد

تخته های پلاستیکی راه راه از سه ورقه از کارتن پلاست فردیس نازک پلی پروپیلن ساخته شده اند. یک لایه پلاستیکی زیگ زاگ که بین دو لایه صاف ورق پلاستیکی قرار گرفته است که به آن ورق پلاستیکی دو جداره نیز گفته می شود، این ماده را تشکیل می دهد.

ساختار لایه ای تخته های پلاستیکی راه راه ایجاد شده توسط تخته های پلاستیکی راه راه باعث می شود پلاستیک راه راه فوق العاده سبک وزن و مقاوم در برابر ضربه باشد.

به دلیل جفت شدن دو لایه که توسط یک هسته روبانی به هم متصل شده اند، تخته های پلاستیکی راه راه بسیار مقاوم هستند. ورق های پلاستیکی دوقلو به دلیل ساختارشان به این نام خوانده می شوند.

از آنجایی که پلی پروپیلن و پلی اتیلن ترموپلاستیک های قابل سازگاری هستند، ارزش دینامیکی ورق های موجدار در استفاده از آنها قابل توجه است.

در دماهای معمولی، پلی پروپیلن در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی مقاوم است و همچنین ممکن است محافظت بیشتری در برابر اشعه ماوراء بنفش، آب و هوای شدید، استرس ساکن و آتش سوزی ایجاد کند.

کارتن

توانایی آن برای انطباق با تغییرات آب و هوایی و مشکلات پیش بینی نشده یک مزیت مشخص است. برای کابین های ذخیره سازی، چندین شرکت انبارداری از پلاستیک موجدار پی وی سی تقویت شده با الیاف شیشه خرد شده استفاده کرده اند.

آن ها همچنین اغلب در ساخت سقف استفاده می شوند. تخته های پلاستیکی راه راه مزایای متعددی دارند. تخته پلاستیکی موجدار که به عنوان تخته کروپلاست نیز شناخته می شود، تخریب ناپذیر نیست.

و برای نمایش نامحدود در نظر گرفته نشده است، اما می تواند قبل از نشان دادن نشانه های ساییدگی و پارگی، در برابر سوء استفاده های زیادی از باران، خورشید یا لمس انسان مقاومت کند. حشرات و جوندگان هیچ تاثیری روی کروپلاست ندارند.

تخته پلاستیکی راه راه که برای ذخیره سازی انبوه طراحی شده اند، در گزارش بازار تخته های پلاستیکی راه راه جهانی، تحلیلگران تحقیقات بازار تأیید شده اشاره کردند که از سال 2020 تا 2027 با نرخ قابل توجهی رشد خواهد کرد.

برای اطلاعات هیجان انگیزتر، گزارش نمونه را  دانلود کنید. سیمونا به عنوان یک شرکت پردازش چرم در سال 1857 شروع به کار کرد و به سرعت به یک برند شناخته شده جهانی تبدیل شد. دفتر مرکزی این شرکت در کرن، آلمان است یکی از زیرمجموعه های آن است.