یکی کیک خوشمزه بهانه ای برای با هم بودن

چه تولد باشد، چه سالگرد، یک کودک در راه باشد یا فقط یک کار خوب انجام شده باشد، داشتن یک دستور پخت کیک وانیلی عالی در کارنامه پخت شما ایده خوبی است.

طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه، مرطوب و خوش طعم، یک دسر عالی برای مردم است که می‌توان آن را برای هر مناسبت خاصی تزیین کرد. با این حال، یافتن دستور العملی که بتواند تمام آن نشانه ها را به دست آورد می تواند چالش برانگیز باشد تا کنون.

مگی نوبل، دستیار آشپزی در آشپزخانه آزمایشی ما، ماه ها را صرف تکمیل این دستور پخت کیک سفید کرد. پس از ده ها شومیز یقه کراواتی تمرین، او بهترین کیک وانیلی را که هر یک از ما در Taste of Home امتحان کرده ایم، درست کرد.

این مرطوب، سرسبز و فوق‌العاده طعم‌دار است – شاهکاری برای کیک وانیلی. ما شما را با نحوه ساخت شاهکار مگی آشنا خواهیم کرد. مطمئناً این یکی را برای جشن بعدی خود می خواهید.

برای تهیه این قهوه برای لاغری شکم و پهلو فوق العاده، به برخی از اصول اولیه آشپزخانه و همچنین عصاره و خمیر وانیل مورد علاقه خود نیاز دارید. دوز دو برابر در اینجا همه تفاوت را ایجاد می کند! مگی همچنین کرم کره وانیلی خوش طعم خود را برای بالا بردن همه چیز توصیه می کند.
این کیک را با ترکیب عصاره وانیل و خمیر در یک کاسه با خامه ترش شروع کنید. بگذارید این ده دقیقه بماند.

این دستور غذا از دو نوع وانیل استفاده می کند – عصاره و خمیر. به ما اعتماد کنید، می خواهید از هر دو در اینجا استفاده کنید تا همه طعم را به دست آورید.

بسیاری از کیک های سفید کمی ملایم هستند، اما این کیک به لطف این دوز مضاعف، طعم فوق العاده ای به ارمغان می آورد. و مطمئن شوید که از وانیل خوب در اینجا استفاده کنید متوجه آن خواهید شد.

در مدتی که وانیل و خامه ترش نشسته اند، آرد اندازه لباس بافتنی نوزاد، شکر، بکینگ پودر و نمک را با هم دو بار الک کنید. باید دو بار الک کنید تا مطمئن شوید که هیچ توده ای در اینجا وجود ندارد و مطمئن شوید که کیک تا حد امکان پف دار و نرم است آرد کیک همچنین به نرم شدن کیک کمک می کند. سپس روغن کانولا و کره نرم شده را اضافه کرده و هم می زنیم تا مخلوط یکدست شود.

  • منابع:
  1. How to Make the Best Vanilla Cake You’ve Ever Tasted
  • تبلیغات:
  1. رویت ققنوس بر روی قله اورست!
  2. روش های تولید نوشت افزارها
  3. فواید مصرف قهوه گانودرما
  4. پشم شیشه و بیماری درماتیت