میان وعده های خوشمزه با کلوچه فراهم می شود

آیا می دانید که در واقع یک روز رسمی برای جشن گرفتن کوکی های Oreo وجود دارد! در ابتدا فکر می‌کنیم، احتمالاً این روز را به عنوان روزی می‌گذرانیم که به بچه‌هایمان اجازه می‌دهیم چند Oreo بخورند، یا حتی خودمان از آن لذت ببریم. اما شما می توانید از یادگیری و بازی با Oreos بسیار لذت ببرید. بچه های شما واقعاً می توانند با کلوچه گردویی لاهیجان یاد بگیرند! بنابراین در 6 مارس، روز ملی کوکی Oreo، بیایید از Oreos استفاده کنیم تا به کودکانمان کمک کنیم تا به روشی واقعاً سرگرم کننده یاد بگیرند.

فعالیت های آموزشی
همانطور که روی این فعالیت های یادگیری سرگرم کننده کار می کنید، می توانید علائم LEARN و COUNT را نیز یاد بگیرید.

پشتهسازی
ارتفاع برج Oreo چقدر است؟ بچه ها دوست دارند اشیا را تا جایی که می توانند بلند کنند روی هم چیده شوند. و در حالی که این واقعا سرگرم کننده است، به آنها در رشد مهارت های حرکتی خوب کمک می کند. چیدن روی هم به بچه های کوچک کمک می کند تا یاد بگیرند که یک شی را بگیرند و رها کنند و در عین حال محل قرارگیری شی و حرکت انگشتان خود را کنترل کنند.

الگوها
توانایی شناسایی الگوها یک مهارت ریاضی و منطقی مهم است. و می‌توانید از این کلوچه سنتی کاشان ساندویچی شکلاتی و خامه‌ای برای لذت بردن از الگوها استفاده کنید.

با تنظیم یک الگوی اولیه شروع کنید، مانند یک کوکی Oreo کامل به دنبال آن دو کوکی که نیمی از قسمت بالایی آن برداشته شده است. سپس از فرزندتان بخواهید که این الگو را ادامه دهد. آن را با الگوهای مختلف مخلوط کنید، آنها را به همان اندازه که دوست دارید ساده یا پیچیده کنید.

فازهای ماه
در اینجا روش دیگری وجود دارد که فرزندان شما می توانند با کلوچه زنجبیلی تابه ای یاد بگیرند. کوکی های Oreo برای یادگیری در مورد مراحل ماه عالی هستند! اجازه دهید بچه‌هایتان در حالی که مرحله را توضیح می‌دهید، کوکی بالایی را به شکل درست دربیاورند. به عنوان مثال، برای یک ماه کامل، آنها می توانند کل کوکی بالایی را حذف کنند. برای یک چهارم ماه اول یا یک ماه غول پیکر در حال افزایش، آنها فقط بخشی از کلوچه خرمایی عربی بالایی را حذف می کنند. در پایان، دایره ای از ماه های کرمی خواهید داشت که چرخه فازهای ماه را نشان می دهد. و شما می توانید علامت ماه را نیز یاد بگیرید!

  • منابع:
    1. Learn with Cookies on National Oreo Cookie Day
  • تبلیغات:
  1. زیر انداز می تواند مشکلات بی خوابی شما را از بین ببرد
  2. بلند کردن مژه در ده روز با محصولاتی از دل طبیعت!
  3. کارآفرین جوانی که به کارکنانش مازراتی هدیه داد!!!
  4. چرا نمی توانیم در مدرسه سویشرت بپوشیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.